دانلود آهنگ فاطمه مهلبان پر کشمه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فاطمه مهلبان پر کشمه

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان به نام پر کشمه کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده پر کشمه با صدای فاطمه مهلبان از جوان ریمیکس

موزیک : بنیامین, ترانه : داود کیاغاسی

Download New Music Fatemeh Mehlaban – Par Kashemeh

فاطمه مهلبان پر کشمه

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانند موزیک محلی فاطمه مهلبان را از جوان ریمیکس دانلود نمایند.

آهنگ جدید فاطمه مهلبان، پر کشمه نام گرفته است.

این موزیک با لهجه محلی شمالی می باشد.

متن آهنگ این موزیک با ترجمه برای شنوندگان قرار داده شده است.

موزیک این اثر از بنیامین عزیز می باشد.

همچنین ترانه اثر از داود کیاغاسی می باشد.

نوازنده ویولن این موزیک یاسین آرام می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ پر کشمه از فاطمه مهلبان

بِل اَتّا بَخونِم، مِه دل جِوونه
(بگذار دمی بخوااانم، دلم کوچک است)
نِخوامه بَمیرِم دَسِ زَمونه
(نمی‌خواهم دسـتِ این زمانه دِق‌مرگ شوم)
نِخوااامه بَمیرِم آرزوبه‌دل
(نمی‌خواهم آرزوبه‌دل از این دنیا بروم)
بِل اَتّا بَخونِم، مگِر چی وونه؟!
(بگذار دمی بخواااانم، مگر چه عیبی دارد؟)
اَگه اَی سَر بَسوته،
(اگر باز وجودم آکَنـده از رنج و محنت شده،)
مِه بـال و پر بَسوته،
(اگر بال و پرم سـوخته و از دست رفته،)
دَره هـر روزِ خِدا میرمِه،
(اگر دارم روزبه‌روز مرگ را تجربه می‌کنم،)
دِواره پر کَشِمه،
(یک‌روز دوباره جان می‌گیرم و پر می‌کشم،)
همه جا سَر کَشِمه،
(و به هرجا که دلم بخواهد، سر می‌زنم،)
شِه حَقه دِنیای جا گیرمه!
(و حق خودم را از این دنیا می‌گیرم!)

اگِر وینّی اِتی خِش‌خون بَهیمه،
(اگر می‌بینی که چنین خوش‌‌آواز شده‌ام،)
خَله بَسوتِما دلخون بَهیمه
(بسیار رنج کشیده‌ااااام و خون دل خورده‌ام.)
مِن‌ اتّا لال‌‌ِغول بیمه دِرِسّی؛
(من مثل یک کر و لالِ مادرزاد، نه چیزی می‌شنیدم و نه چیزی می‌گفتم؛)

آهنگ جدید فاطمه مهلبان پر کشمه

شِه یارِ پَلی خِش‌زبون بَهیمه
(از همنشینی با یارم، چنین خوش‌زبان شده‌ام.)
اَگه اَی سَر بَسوته،
(اگر باز وجودم آکَنده از رنج و محنت شده،)
مِه بال و پر بَسوته،
(اگر بال و پرم سوخته و از دست رفته،)
دَره هر روزِ خِدا میرمِه،
(اگر دارم روزبه‌روز مرگ را تجربه می‌کنم،)
دِواره پر کَشِمه،
(یک‌روز دوباره جان می‌گیرم و پر می‌کشم،)
همه جا سَر کَشِمه،
(و به هر جـا که دلم بخواهد، سر می‌زنم،)
شِه حَقه دِنیای جا گیرمه!
(و حق خودم رااا از این دنیا می‌گیرم!)
بِل اَتّا بَخونِم، مِه دل دَوِسّه
(بگذار دمی بخوانم، دلم گرفته است)
سفِر بُورده مِه یار و نَگِرسّه
(چرا که یارم به سفر رفته و برنگشته‌ است)
اِسا مِن بَیمه و دردِ جِدایی
(حالا من مانده‌ام و دردِ جدایی‌ِ او)
بِل اتّا بَخونم، نَو مِره: وَسّه!
(بگذار دمی بخوانم، به من نگو: بس کن و نخوان)
اَگه اَی سَر بَسوته،
(اگر باز وجودم آکَنـده از رنج و محنت شده،)
مِه بال و پر بَسوته،
(اگر بال و پرم ســوخته و از دست رفته،)
دَره هـر روزِ خِدا میرمِه،
(اگر دارم روزبه‌روز مرگ را تجربه می‌کنم،)
دِواره پر کَشِمه،
(یک‌روز دوباره جان می‌گیرم و پر می‌کشم،)
همه جا سَر کَشِمه،
(و به هر جا که دلم بخواهد، سر می‌زنم،)
شِه حَقه دِنیای جا گیرمه!
(و حق خودم را از این دنیا می‌گیرم!)

فاطمه مهلبان پر کشمه

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید فاطمه مهلبان,

دانلود آهنگ پر کشمه,

پر کشمه,

فاطمه مهلبان,

Par Kashmeh,

Fatemeh Mehlaban,

متن آهنگ پر کشمه از فاطمه مهلبان,

 





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: