دانلود آهنگ امید حاجیلی چشمای مستت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی چشمای مستت

دانلود آهنگ امید حاجیلی به نام چشمای مستت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده چشمای مستت با صدای امید حاجیلی از جوان ریمیکس

موزیک و ترانه : امیر حاجیلی, تنظیم: امید حاجیلی, میکس و مستر : حمیدرضا مرادی

Download New Music Omid Hajili – Cheshmaye Mastet

امید حاجیلی چشمای مستت

 

آهنگ جدید امید حاجیلی را می توانید هم اکنون از جوان ریمیکس دانلود کنید.

ساخته جدید امید حاجیلی، خواننده پر انزژی ایران در تاریخ ۱۲ مرداد منتشر شد.

آهنگ جدید امید حاجیلی، چشمای مستت نام گرفته است.

ترانه این اثر از امیر جلیلی عزیز می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک نیز به عهده، امید حاجیلی و حمیدرضا مرادی می باشد.

همچنین میکس و مستر این اثر به عهده حمیدرضا مرادی می باشد.

نوازنده ساز ترومپت این اثر، امید حاجیلی می باشد.

امیدوارم شنوندگان از این موزیک لذت ببرند.

با آرزوی بهترین ها برای خواننده جوان.

متن آهنگ چشمای مستت از امید حاجیلی

♪♪ این دل من عجب حالـیه اینکه دوسـت دارم عجب عالیه ♪♪

In Dele Man Ajab Halie Inke Doset Daram Ajab Halie

♪♪ رو گونه هاتم که عجب چـالیه جای دستای تو تو دست من خالیه ♪♪

Ro Gooneh Hatam Ke Ajab Chalie Jaye Dastaye To To Daste Man Khalie

تو بگو کی هستی بد به دلم نشـستی میمـیرم یه روزی بگـی دل به غریبه بستی
آره تو بگو کی هستی بد به دلم نشستی میمـیرم یه روزی بـگی دل به غریبه بستی
دل به تو بستم عاشـقت هـستم چشـمای مسـتت آخه عـجب کاری داده دستم
ای وای دل به تو بستـم عاشقت هستم چشمای مستت آخـه عجب کاری داده دستم
بی قرارم یه حسـی داااارم نگرانم نکنه سر کارم بیـا عـشقم بیا جلوی چشمم
وقتی پیشم هستی انگار تو بهشتم

آهنگ جدید امید حاجیلی چشمای مستت

تو بـگو کی هسـتی بد به دلـم نشسـتی میمـیرم یه روزی بگـی دل به غریبه بستی
آره تو بگو کی هستی بد به دلم نشـستی میـمیرم یه روزی بگی دل به غریبه بسـتی
دل به تو بسـتم عاشـقت هـستم چشمای مسـتت آخه عجب کاری داااده دستم
ای وای دل به تو بستم عاشقت هستم چشـمای مـستت آخه عجب کاری دااااده دستم

امید حاجیلی چشمای مستت

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید امید حاجیلی,

دانلود آهنگ چشمای مستت,

چشمای مستت,

امید حاجیلی,

Cheshmaye Mastet,

Omid Hajili,

متن آهنگ چشمای مستت از امید حاجیلی,

 





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: