دانلود ریمیکس رضا بهرام کاش
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس رضا بهرام کاش

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس رضا بهرام بنام کاش با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Dj Roham

ریمیکس رضا بهرام کاش

Download New Remix Reza Bahram Kash With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

جدیدترین ریمیکس دیجی رهام منتشر شد.

این ریمیکس به قطعه جدید رضا بهرام به نام کاش تعلق دارد.

ریمیکس در تاریخ ۱۱ مرداد منتشر شد و هم اکنون می توانید با کیفیت بالا دانلود نمایید.

از لینک زیر می توانید نسخه ی اصلی این موزیک را دانلود کنید :

دانلود آهنگ رضا بهرام کاش

با آرزوی بهترین ها برای دیجی رهام عزیز.

متن آهنگ کاش رضا بهرام

کاش راه دوری بین ما بود کاش سرنوشت ما جدا بود
از تو فکر من رها بود گر ندیده بودم ای یار

عشق دیدی خانه ات خراب اااست عشق هرچه گفته ای سراب است
این چه حق انتخاب اااست که ندارم خبر از دلدار
تو همانی که رگ خواب مرا میدانی تو هـمانی که به درد دل من درمانی
باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی
دیدی آخر که تو رفتی و من این جا ماندم دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم

ریمیکس جدید رضا بهرام کاش

تنها یار بی کـسـی یا دیـدی تنـها مانـدم
دل توبه کردی و شکســتی دل با چـه رویـی عاشق هستی
تو امید هر که بســتی رفــت و آخـرش شدی تنها
من یک غم اداااامه دارم مـن بغض آخرین قرارم

که هنوز در انتظارم برسی به داد این شب ها
تو همانی که رگ خـوااااب مرا میدانی تو همـانی که به درد دل من درمانی
باورت کردم و گفـتی تا ابد میمانی

دیدی آخر که تو رفتی و من این جا مانـدم دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم
تنها یار بی کسی یا دیدی تنها ماندم

ریمیکس رضا بهرام کاش

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید رضا بهرام,

ریمیکس کاش از رضا بهرام,

Reza Bahram,

رضا بهرام,

دانلود آهنگ کاش,

ریمیکس کاش,

ریمیکس جدید رضا بهرام,

 

رضا بهرام کاش





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: