دانلود آهنگ مهدی عباسی ماه من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی عباسی ماه من

دانلود آهنگ مهدی عباسی به نام ماه من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ماه من با صدای مهدی عباسی از جوان ریمیکس

Download New Music Mehdi Abbasi – Mahe Man

مهدی عباسی ماه من

 

آهنگ جدید مهدی عباسی در تاریخ ۶ مرداد ماه منتشر شد.

این موزیک در سبک پاپ قرار دارد.

ساخته جدید مهدی عباسی، ماه من نام گرفته است.

هم اکنون می توانید موزیک پیشنهادی مدیر سایت را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان دل قرار

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

متن آهنگ ماه من از مهدی عباسی

دل تو دلم نیس واسه دوباره دیدن تو باید همه دنیارو بهم ریخت
دل تو دلم نیس کاشکی برسه اون لحظه ااای که منو تو باید مال هم شیم
عقل تو سرم نیس وقتی میبینم اون چشـای نازو روی صورت ماهت
عقل تو سرم نیس وقتی نباشی دلم میـگیره و بازم میرقصه به سازت
ماه شدی قلــب من میگیره پـس نزن این دل دیوونـه که بی تو نمیتونه باشه تب کرد
راه بده قلبــمو این دل خـستمو وقتی که نباشـی دیگه اون طاقت نمیاره برگرد

آهنگ جدید مهدی عباسی ماه من

شبا بیــدااااری میکشه دلم وقـتی نیـسـتی جات عکسای تورو میبینه
آروم میکنه چشای تو منو وقتـی نبـاشی از غصه دلم میگیره
♪♪ عشقت مال منه یادت نره ااااون که دستته قلبمه ♪♪

Eshghet Male Mane Yadet Nare Oun Ke Dastete Ghalbame

میگیره زبونم وقتی میخوام بگم بـه هــمه آخه اون عشقمه
ماه شدی قلب من میگیره پس نزن ااااین دل دیـوونه که بی تو نمیتونه باشه تب
کرد
راه بده قلبمو این دل خسـتــمو وقتی که نباشی دیگه اون طاقت نمیاره برگرد

مهدی عباسی ماه من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مهدی عباسی,

دانلود آهنگ ماه من,

ماه من,

مهدی عباسی,

Mahe Man,

Mehdi Abbasi,

متن آهنگ ماه من از مهدی عباسی,

 





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: