دانلود آهنگ مسعود صادقلو آروم آروم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو آروم آروم

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام آروم آروم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آروم آروم با صدای مسعود صادقلو از جوان ریمیکس

Download New Music Masoud Sadeghloo – Arom Arom

مسعود صادقلو آروم آروم

 

جدیدترین موزیک ساخته شده مسعود صادقلو منتشر شد.

این اثر، آروم آروم نام گرفته که در سبک پاپ قرار دارد.

به گفته مسعود صادقلو عزیز این موزیک لو رفته است.

امیدوارم موزیک دارای کیفیت مطلوبی باشد.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

لطفا نظرات خود را در مورد موسیقی منتشر کنید.

متن آهنگ آروم آروم از مسعود صادقلو

یه نگاه اینجوری قلب منو کند

یه نگاه با یکم چاشنی لبخند

میخرم با دلم، ناز چشات چند

یه نگاه رااه چشم منو سد کرد

یه نگات با دلم بدجوری بد کرد

منو از رو پول عاشقی رد کرد

آروم آروم آروم، میـره دل من از دست

همه چی قشـنگه آخه حس تو فوق العادس

آروم آروم آروم، عشق میره زیر پوستم

بچگونه میگم، من با تو خیلی دوستم

آهنگ جدید مسعود صادقلو آروم آروم

♪♪ آروم آروم آروم، میره دل من از دست ♪♪

Arom Arom Arom Mire Dele Man Az Dast

همه چی قشنگه آخه حس تو فوق العادس

♪♪ آروم آروم آروم، عشق میره زیر پوستم ♪♪

Arom Arom Arom Eshgh Mire Zire Postam

بچگونه میگم، من با تو خیلی دوستم

من میمونم پای تو میدونم میمونی

تو بیشتر از هرکی تو دنیا مهربونی

تو بهترین فرصت آرامش قلب هر دومونی

♪♪ آروم آروم آروم، میره دل من از دست ♪♪

Arom Arom Arom Mire Dele Man Az Dast

همه چی قشنگه آخه حس تو فوق العادس

♪♪ آروم آروم آروم، عشق میره زیر پوستم ♪♪

Arom Arom Arom Eshgh Mire Zire Postam

بچگونه میگم، من با تو خیلی دوستم

مسعود صادقلو آروم آروم

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مسعود صادقلو,

دانلود آهنگ آروم آروم,

آروم آروم,

مسعود صادقلو,

Arom Arom,

Masoud Sadeghloo,

متن آهنگ آروم آروم از مسعود صادقلو,

 




:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: