دانلود ریمیکس دیجی رهام گل عشق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس دیجی رهام گل عشق

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی رهام بنام گل عشق با متن و دو کیفیت عالی

رضا بهرام گل عشق

Download New Remix Dj Roham Gole Eshgh With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

 

جدیدترین ریمیکس دیجی رهام منتشر شد.

این قطغع ریمیکس موزیک، گل عشق رضا بهرام می باشد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

می توانید از لینک زیر نسخه ی اصلی موزیک را دانلود نمایید :

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس جدید دیجی رهام ثبت کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ گل عشق از دیجی رهام

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
♪♪ آراااام آراااام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من ♪♪

Aram Aram Atash Be Delam Zadi Benshin Ke Khosh Amadi Royaye Man

♪♪ ااااین تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من ♪♪

In To In Jane Man Shoghe Chashmane Man Asheghha Mikoshi Zibaye Man

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

ریمیکس دیجی رهام گل عشق

♪♪ مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمـــایان کردی و یک شهر دستش را بریده ♪♪

Mesle To Donya Nadide Fasle Eshghe Man Reside Ro Namayan Kardi O Yek Shahr Dastash Ra Boride

کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی بیسـتون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم رواااانه گل عشقم را چیدی داااانه به دانه چه عاشقانه
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم روااااانه گل عشـقم را چیـدی دانه به دانه چه عاشقانه

دیجی رهام گل عشق

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید دیجی رهام,

ریمیکس گل عشق از دیجی رهام,

Dj Roham,

دیجی رهام,

دانلود آهنگ گل عشق,

ریمیکس گل عشق,

ریمیکس جدید دیجی رهام,

 

دیجی رهام گل عشق





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: