دانلود آهنگ مهراد بمون با من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهراد بمون با من

دانلود آهنگ مهراد به نام بمون با من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بمون با من با صدای مهراد از جوان ریمیکس

Download New Music Mehrad – Bemoon Ba Man

مهراد بمون با من

 

بزودی می توانید جدیدترین ساخته مهراد را از سایت جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید مهراد، بمون با من نام گرفته است.

جدیدترین اثر مهراد در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس رضا بهرام آدم سابق

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ بمون با من از مهراد

یه مغناطیسی داره اون چشات؛ که جذبشون میشم

میخوام باشی تو آیندم؛ میخوام هرجا باشی پیشم

جدات کردم از هرکی بود؛ جدات کردم از هرکی هست

کسی که رد بشه از تو، آخه بدجوری دیوونس

بمون با من… بمون با من… بمون با من

یه دنیا هم بیاد بازم بگو؛ یا من فقط یا من

بمون با من؛ بمون با من که دیوونم

برام حتی اگه لیلا نشی؛ واسه تو مجنونم

مهراد بمون با من





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مهراد,دانلود آهنگ بمون با من,بمون با من,مهراد,Bemoon Ba Man,Mehrad,متن آهنگ بمون با من از مهراد, ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: