دانلود آهنگ محمد تزار بار آخر
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محمد تزار بار آخر

دانلود آهنگ محمد تزار به نام بار آخر کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بار آخر با صدای محمد تزار از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: محمد تزار, میکس و مستر: محمد یزدان پناه

Download New Music Mohammad Tezar – Bare Akhar

محمد تزار بار آخر

 

محمد تزار عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید محمد تزار، بار آخر نام گرفته است.

جدیدترین اثر محمد تزار در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از محمد تزار عزیز می باشد.

میکس و مستر اثر از محمد یزدان پناه می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس دیجی بهزاد کاست ۲

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ بار آخر از محمد تزار

این بار اخر که دل کندیو
تنهای تنها ، منو ول کردیو
نمیدونم که چی بیشتر ، عذابت میده
نمیتونم که ببینم ، قلب من تورو از دست میده
این بار اخر ، نگات منو دیوونه کرد
بعدت ندیدم، هیچکسو دیوونه تر
یادم نمیاد عشقیو قبل از تو
بجات نمیاد هیچکسی بعد از تو
هر شب تو رویام،میشینی کنارم
مثل همیشه ، حرف میزنی تو با من
ای مهربونم، الان کجایی
دل نگرونم، لعنت به جدایی
اره هنوزم به فکرتم

آهنگ جدید محمد تزار بار آخر

نمیری ااااز یـادم حتی نصف شب
میدونم درکـم نکردی ولی باز میگم
دوباره برگــردم عقب،باز عاشقت میشم
مـث یه رویاس بودنت کنارم
دیگه نمیـبینم نیستی تو چرا من
هر وقت کـه ناراحت بودی کنارت بودم
اااالان که غصه دارم دستای گرم تو کو پس
دیگه نمیشم مثل قبل یه عاشق
فک نمیکنم حال من روبراه شه
من تورو دوست داشتم،از ته قلب
ااااما تو رفتی بی من رد شدی از حسم بی رحم
ااااین باره اخره،میگم که برگرد پیشم
باور نمـیکنم رفتیو تنهاتر میشم
من هنوزم حـسم نسبت بهت از بین نرفته
دوست دارم که صدات کنم هر ثانیه هر لحظه
اااااره هنوزم به فکرتم
نـمیری از یادم حتی نصف شب
میدونم درکم نکردی ولی باز میگم
دوباره برگردم عقب
باز عاشقت میشم

محمد تزار بار آخر





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید محمد تزار,دانلود آهنگ بار آخر,بار آخر,محمد تزار,Bare Akhar,Mohammad Tezar,متن آهنگ بار آخر از محمد تزار, ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: