دانلود آهنگ سعید مشرقی خونه ی بی اتاق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سعید مشرقی خونه ی بی اتاق

دانلود آهنگ سعید مشرقی به نام خونه ی بی اتاق کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خونه ی بی اتاق با صدای سعید مشرقی از جوان ریمیکس

Download New Music Saeed Mashreghi – Khooneye Bi Otagh

سعید مشرقی خونه ی بی اتاق

 

سعید مشرقی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید سعید مشرقی، خونه ی بی اتاق نام گرفته است.

جدیدترین اثر سعید مشرقی در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید یکی از ریمیکس های این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس سعید مشرقی جای تو پیشم خالیه

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ خونه ی بی اتاق از سعید مشرقی

دل میبری عجیب واقعا که ماهـری دادی به قلب من احساس شاعری

بی معنی برام جز تو هر آدمـی مـن کوچ میکنم هر جا که تو بری

توی قطارتم وقـتی مسافری

من واسه دیدن هر لحـظه ی نگاهـت آوردمت تو این خونه ی بی اتاق

تا قلبم از ته کوچـه براااات بره کردم تموم این دیوار و پنجره

آهنگ جدید سعید مشرقی خونه ی بی اتاق

جایی نرو باش همش پیشم پلک نزن دلتنگ تو میشم

وقتی که دوری بـی تو بیمارم احساس مردن تو خودم دارم

من واسه دیدن هر لحـظه ی نگاهت آوردمت تو این خونه ی بی اتاق

تا قلبم از ته کوچـه برات بره کردم تموم این دیوار و پنجره

من واسه دیدن هر لحـظه ی نگاهت آوردمت تو این خونه ی بی اتاق

تا قلبم از ته کوچـه براااات بره کردم تموم این دیوار و پنجره

سعید مشرقی خونه ی بی اتاق





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید سعید مشرقی,دانلود آهنگ خونه ی بی اتاق,خونه ی بی اتاق,سعید مشرقی,Khooneye Bi Otagh,Saeed Mashreghi,متن آهنگ خونه ی بی اتاق از سعید مشرقی, ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: