دانلود آهنگ گروه ایهام خاطره هامون
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید گروه ایهام خاطره هامون

دانلود آهنگ گروه ایهام به نام خاطره هامون کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خاطره هامون با صدای گروه ایهام از جوان ریمیکس

Download New Music Ehaam – Khaterehamoon

گروه ایهام خاطره هامون

 

گروه ایهام عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید گروه ایهام، خاطره هامون نام گرفته است.

جدیدترین اثر گروه ایهام در سبک پاپ قرار دارد.

زانیار خسروی عزیز یکی از مهره های اصلی این گروه می باشد.

جهت دانلود آهنگ جدید گروه ایهام به انتهای مطلب مراجعه نمایید.

لطفا نظرات خود را در مورد موزیک ثبت کنید.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ خاطره هامون از گروه ایهام

توراااا قـسم به جون بارون نرو قسم به اون خاطره هامون نرو
به ترک هــای روی قلبم قسم بدون تو من به گریه میرسم
تموم سهمم ااااز تو یک خاطرست غبار تنهایی رو قلبم نشست
مث برگم تو دست بی رحم باد اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد
من بعد از تو یه آدم دیگم حرفامو به آسمون میگم
کی میدونه چه روزایی رو دیدم
من بعد از تو یه آدم دیگم حرفامو به آسمون میگم
کی میدونه چه روزایی رو دیدم

آهنگ جدید گروه ایهام خاطره هامون

به من بگو ااااگه هنـوزم عاشقی چرا غمامو کم نمیکنی
چه رسم تلــخیه بهت ضربه میزنه کسی که فکرشم نمیکنی
نگفتمت مـگه به هر بهونه ای دلت گرفت منو خبر کنی
نگفتی با خودت دلـم چی میـکشه اگه بدون من سفر کنی
من بعد از تو یه آدم دیــگم حرفامو به آسمون میگم
کـی میدونه چـه روزایی رو دیدم
من بعد از تو یه آدم دیــگم حرفامو به آسمون میگم
کی میدونه چــه روزایی رو دیدم

گروه ایهام خاطره هامون

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید گروه ایهام,دانلود آهنگ خاطره هامون,خاطره هامون,گروه ایهام,Khaterehamoon,Ehaam,متن آهنگ خاطره هامون از گروه ایهام, ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: