دانلود آهنگ مسعود صادقلو نیمه من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو نیمه من

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام نیمه من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نیمه من با صدای مسعود صادقلو از جوان ریمیکس

Download New Music Masoud Sadeghloo – Nime Man

مسعود صادقلو نیمه من

 

مسعود صادقلو عزیز موزیک جدید خود را بزودی منتشر می کند.

ساخته جدید مسعود صادقلو، نیمه من نام گرفته است.

این موزیک در سبک پاپ قرار دارد.

مسعود صادقلو این مدت توانسته نظر طرفداران خود را جلب کند.

هم اکنون می توانید ریمیکس پربازدید این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس مسعود صادقلو وابستگی

امیدوارم این موزیک نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

با آرزوی بهترین ها برای مسعود صادقلو.

متن آهنگ نیمه من از مسعود صادقلو

♪♪ درگیر چشماته چشام ♪♪

Dargire Cheshmate Cheshmam

♪♪ منم از دنیا همینو میخوام ♪♪

Manam Az Donya Hamino Mikham

مسعود صادقلو نیمه من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید مسعود صادقلو,

دانلود آهنگ نیمه من,

نیمه من,

مسعود صادقلو,

Nime Man,

Masoud Sadeghloo,

متن آهنگ نیمه من از مسعود صادقلو,

 





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: